19 d’abril 2019

love.style.life.

de Garance Doré. La guardiana de la moda.

Buscava un llibre d'estil (no qualsevol llibre d'estil, no, buscava un llibre en concret) així que vaig anar a la llibreria a mirar que tal era. És un costum que tinc. Si quan el tinc a les mans m'agrada i em dóna "bon rotllo" el compro però si començo a mirar-me'l i a donar-hi voltes... malament.

Així que decebuda vaig buscar llibres semblants a la mateixa categoria i aquest em va cridar molt l'atenció. Primer pel color, per les lletres i pel que vaig veure a primer cop d'ull. Així que el vaig fullejar i encara em va agradar més però com que no havia anat a comprar-lo el vaig deixar estar.

Durant una setmana sencera (!) vaig estar pensant en el llibre així que finalment me'l vaig comprar i no m'ha decebut gens.

Hi trobem històries sobre moda, amor i estil amb una barreja d'il.lustracions, fotos, collages, memòries personals i entrevistes a models i it girls. Explica amb humor la seva vida de París a Nova York i ens dóna consells d'estil de manera fresca i atractiva però sobretot divertida. Et diu de manera útil com pots treure partit del teu estil i treure la part positiva de tu mateixa.

Així que crec que he fet una bona compra.

Digues la teva!

latest 'grams from @laia_altimir

© SIMPLE i SENZILL.