21 d’abril 2019

summer style.

Em confesso. No sé brodar. Però m'agrada i ho faig.


Val i si he brodat aquesta bossa d'estiu, com ho he fet???

Us ho explicaré a finals d'any vaig veure que la Ignacia Julián, brodadora professional, venia a Barcelona a fer un curs i em vaig apuntar sense dubtar. No me'l volia perdre per res del món.

Vaig esperar amb candeletes el dia i no em va pas decebre.

En arribar a Duduá estava tot preparat. Els bastidors, tot de fils de colors i textures i un paper i un llapis per fer el dibuix. Nosaltres havíem de dur la peça de roba que volguéssim brodar.
Jo vaig ser conseqüent i com que em conec, duia un mocador bandana. Ben simple.

Ens va donar unes pautes ben senzilles que utilitza per brodar, ja que ella és una autodidacta tot i que es dedica a això professionalment:

1. Fer el dibuix sobre la tela del que volem brodar. Evidentment per començar millor fer-ho amb alguna cosa senzilla i fàcil, ja que així se'ns farà més amè. Si fem una cosa gran, podem acabar fartes i deixar-ho estar per sempre més.

2. Ja amb l'agulla a la mà, fer unes passades tipus "esquema" del dibuix, perquè tot segueixi la mateixa direcció.

3. Barrejar colors i textures sense por, deixant volar la nostra imaginació.

Et voilà!

El meu mocador va quedar força bé per ser la primera feina feta i tot seguit m'he atrevit amb aquesta bossa tipus cabàs per a l'estiu, que el donaven com a propaganda d'una revista, però com que m'agrada aprofitar el que tinc, vaig pensar que si no em sortia bé, no hi perdia massa.

Ha. Quedat. Brutal.

I avui l'estreno.

Digues la teva!

latest 'grams from @laia_altimir

© SIMPLE i SENZILL.