27 de maig 2019

polsera de tubs.

L'estiu és temps d'ensenyar. De dur polseres i lluir collarets.

#pulsera #handmade #diy


Durant la resta de l'any em molesta molt dur coses tant al coll com als canells, ja que sempre vaig amb mocadors o fulards i màniga llarga, però a l'estiu... es pot dir que sempre completo el meu vestuari amb alguna polsera o collaret.

Aquest hivern, voltant per Bordeaux , vam trobar casualment la merceria La Droguerie, allà hi ha de tot i és per tornar-te boja comprant, però com que ja fa una temporada llarga que ni cuso ni faig manualitats només vaig comprar aquests tubs per fer una polsera que havia vist feia mil i m'havia enamorat.

Només et cal el cordill o fil i els tubs i com que és tan fàcil, ni tutorial.

Jo he triat fil de brodar de color taronja per combinar amb unes polseres d'estiu que ja tenia i com a tanca, simplement un parell de nusos. Em sembla que serà la típica polsera que duus tot l'estiu i la mulles i remulles fins que es fa malbé...

Digues la teva!

latest 'grams from @laia_altimir

© SIMPLE i SENZILL.