03 de setembre 2019

benvinguts a la meva nova vida.

Photo by Ellieelien on Unsplash

Hola!

Tot i que alguns ja em coneixeu perquè em seguiu per Instagram o bé em coneixeu del meu antic blog, igualment em vull presentar una mica i explicar-te perquè he començat aquest blog de vida simple i senzilla o minimalista (que ara està tan de moda...).

Sóc la Laia, tinc una pila d'anys i visc a Andorra des de fa molt.

D'uns anys cap aquí he anat canviant la meva manera de pensar, intentant ser més sostenible i cuidant el medi ambient, això inclou també cuinar amb aliments saludables (tenim la sort de poder consumir molts productes de l'hort), reduir l'ús de productes tòxics i rebaixar al màxim els envasos per causar el mínim impacte al nostre medi ambient. Crec que inconscientment ja feia dies que donava voltes al tema de la sostenibilitat però va ser llegint el llibre de la Marie Kondo, quan vaig fer el "clic" tot i que no tan dràsticament com ella...

Aquests canvis han derivat en dur una forma de vida més minimalista (jo en dic, simple i senzilla) per deixar espai a les coses més importants.

Així doncs des d'aquí vull compartir amb tu el camí que estic fent per aconseguir dur una vida més sostenible i et parlaré de diferents temes: receptes saludables, sostenibilitat, minimalisme, moda sostenible, neteja amb elements naturals...

Espero que gaudeixis del blog i que t'inspiri per fer juntes aquest camí.

Ens trobem ben aviat,


Laia

Digues la teva!

latest 'grams from @laia_altimir

© SIMPLE i SENZILL.