18 de febrer 2020

minimitzant la casa

Photo by Anthony DELANOIX on Unsplash

De fa uns anys que vaig fer una bona neteja dels estris de casa, mai he tornat a fer una bona tria, vaig traient coses d'aquí i d'allà o dedico una tarda a algun moble especial però una bona "purga" ja fa massa temps, o així ho penso jjj.

Però tenia un espai de casa que el trobava una mica "pse": el racó de la biblioteca. Com bé saps, m'agrada llegir i fins fa poc, comprava força llibres i els anava acumulant en els diferents espais de la biblioteca. Podria dir que mai vaig saber com decorar-la, però seria mentida, millor dir que mai vaig perdre el temps en voler decorar-la.

Al principi, vam comprar una catifa ben gran perquè els nens s'hi poguessin estar llegint contes o hi juguessin. Jo l'aprofitava per fer sessions d'estiraments o ioga.

Més tard, quan ja eren una mica més grans, hi vam posar un puf, un petit moble, una tele i la PS4. Però la veritat és que gairebé no hi van jugar mai.

Un dia vaig trobar el típic balancí de fusta marró de tota la vida, aquell de les pel.lícules de por que es mou sol... i ja em vaig inspirar...

Així que vaig treure llibres, el puf, la tele, la catifa, la PS4, els jocs de la PS4, els trastos que s'havien anat acumulant amb el temps per deixar lloc al balancí i unes quantes plantes.

Ara s'ha convertit en un lloc de pau i tranquil.litat per llegir un llibre o relaxar-te.

Al meu compte d'instagram hi tens l'abans i el després per si el vols veure.

Digues la teva!

latest 'grams from @laia_altimir

© SIMPLE i SENZILL.